dinsdag 23 februari 2016

Nominatie 1~Liebster awards!

Heey! Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik twee keer ben genomineerd voor de Liebster awards!! Ik ben eerst genomineerd door Beau en ik ga nu tien vragen beantwoorden die zij heeft gesteld en dan een andere keer de andere vragen die ik heb gekregen bij mijn tweede nominatie! De bedoeling is dat ik elke keer 10 mensen nomineer, maar omdat ik geen twintig (en misschien niet eens tien) mensen en bloggers ken ga ik er nu vijf doen en de volgende keer weer vijf proberen te doen! Oke laten we beginnen met de vragen!

Nooit meer youtube of nooit meer tv?
Dat is niet zo moeilijk, nooit meer tv! Want ik kijk nauwelijks tv, maar ik kijk wel veel youtube!

Chocola of donut?
Oke dit is echt moeilijk, maar ik denk toch donut ♥

Wat vind je van mijn blog?
Je hebt echt een superleuke blog! Je bent een soort voorbeeld, want jouw blog is echt gewoon perfect! ♥

Welke artikels maak je het liefst?
Artikels waarbij ik foto's kan maken, want ik ben heel veel bezig met fotografie en al die dingen!

Heb je een huisdier, zo ja hoeveel?
Ja, ik heb een hond en ik heb een keer een huisdieren Q&A gedaan, dus als je meer over mijn hond wilt weten, moet je die zeker even lezen!

Wat zou je doen/kopen als je de lotto won?
Ik zou een deel op mijn spaarrekening zetten voor later, een deel aan een goed doel geven en met een deel op vakantie gaan met mijn familie en mijn liefste vriendinnen!

Apple of Samsung?
Ik heb geen van beide, en het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit :D

Film of boek?
Oke jullie gaan mij nu een nerd ofzo vinden, maar ik kies voor boek, want bij een film staat het vast hoe alles eruit ziet en bij een boek kun je zelf fantaseren hoe de personages eruit zien. En ik ben iemand die altijd heel sterk meeleeft met de personages en ja ik vind boeken toch net wat leuker!

Wat zijn je hobby's?
Rope skipping, chiro, bloggen, yt kijken en maken, instagram, muziek luisteren, afspreken met vriendinnen, skypen (kan dat een hobby zijn?) en nog meer :D

Wat zou je eten als je mocht kiezen wat je elke dag zou eten?
Een Italiaans gerecht zoals pizzaaaa of lasagne of macaroni, gewoon iets met pasta! ♥

Oke dit was het het kan dat enkele vragen hiervan ook in mijn Q&A komen, maar dat maakt niet zoveel uit.
Ik nomineer:

Martyna

Silke

Kato

Roos

Oke ik weet er nu maar vier, hopelijk weet ik er volgende keer meer :D

Mijn vragen voor hun:

Lipgloss of lipstick?
Welke persoon steunt je het meest als blogger?
Wat voor telefoon heb je?
Als je leven een film was en die film zou aan mij worden getoond, welk stuk zou je er dan uit willen halen?
Wat zijn de liebster awards precies en wie heeft het bedacht?
Naar welk land zou je ooit willen gaan en waarom?
Wat wil je bereiken met je blog?
Wat is je favoriete taal en waarom?
Welk merk van schoenen draag je het liefst?
Tot hoe laat zit of zat je vandaag op school?

Oke dit waren ze, niet heel origineel, maar ja :D
xx


Geen opmerkingen: