donderdag 4 februari 2016

Droge lippen? Margot weet raad!

Droge lippen, iedereen heeft het weleens, en in de winter krijg je nog sneller droge lippen. Ik heb daarom wat tips die bij mij heel goed werken, want mijn lippen zijn echt bijna altijd droog, dit komt ook door mijn beugel. Het kan dat deze tips niet voor jou werken, maar voor mij redden ze echt mijn lippen!

Niet natmaken!

Veel mensen denken dat als je je lippen natmaakt, de droogheid verdwijnt, dit is niet waar. Als je je lippen natmaakt werkt het inderdaad wel, maar na vijf minuten zijn je lippen nog droger als ervoor, maak je lippen dus niet nat, want dit maakt het net erger.

Neem altijd een lippenbalsem mee!

Neem altijd een lippenbalsem mee, want dit is gewoon je reddende engel. Sommige mensen zeggen dat lippenbalsem je lippen net uitdroogt, misschien is dit voor hun zo, maar als ik geen lippenbalsem had dan zou ik echt niet kunnen overleven. Mijn reddende engel is too cool van Baby Lips van de Dr. Rescue lijn ik heb hier een review over geschreven dus klik hier om dit te lezen. Natuurlijk werken andere lippenbalsems ook goed!

Scrub je lippen!

Scrubben wat is dat eigenlijk? Door te scrubben haal je eigenlijk alle velletjes op je lippen weg. Je kunt een lipscrub kopen, bijvoorbeeld bij Lush deze zijn wel iets duurder, maar je kunt het ook gewoon helemaal gratis doen! Neem een handdoek en beweeg rustig zonder te duwen in rondjes over je lippen, wissel af de ene keer draai je naar links, de andere keer naar rechts, als je dit heb gedaan doe je wat lippenbalsem op. Als je merkt dat het alleen nog maar erger is geworden, wilt dat zeggen dat je te hard hebt gedrukt.

Dit waren de tips alweer, laat zeker achter welke tips jullie nog hebben, want zo help je mij en andere. Laat ook even achter wat je van de tips vond en waarvan ik nog tips moet geven! x

Geen opmerkingen: