zaterdag 20 februari 2016

100 weeks to hapinnes #8

Heey! (sorry dat die alweer te laat is)
Zoals jullie misschien zien, heb ik vandaag geen foto, de reden zal ik zometeen wel vertellen!

Deze keer is het niet echt iets waar ik per se gelukkig van werd, maar gewoon iets dat mij raakte. We zijn dinsdag naar een toneel gaan kijken met het hele tweede jaar en dat toneel heette schaakmat. Het ging over een jongen en een meisje en hun ouders waren gescheiden en ze hadden het daar wel moeilijk mee en ik kan het niet zo goed uitleggen, maar het raakte me gewoon. Ik heb geen foto kunnen maken omdat we geen foto's mochten maken.

Oke dit is weer een heel kort artikel :D Sorry dat er deze week niet zoveel online is gekomen, maar ik ben nu druk bezig voor volgende week, dus dan komen er normaal wel weer wat meer.

Ik heb het gevoel dat mijn 100 weeks to hapinnes niet zo interessant is, dus laat even weten wat ik zou kunnen doen om het wat leuker te maken!
xx

Geen opmerkingen: