zaterdag 6 februari 2016

100 weeks to hapinnes #6

Heey! Het is vandaag weer tijd voor 100 weeks to hapinnes 6!

Ik ben woensdag naar een soort van doe beurs gegaan met allemaal workshops, een daarvan was dat mensen je haar gingen krullen of vlechten. Ik had voor krullen gekozen, omdat ik het nog nooit had gehad en het leek me wel cool! En de volgende dag ging ik naar school en iedereen zei ooo wauw je staat echt supergoed met krullen en als mensen zo'n dingen zeggen wordt ik altijd blij. De meeste mensen worden denk ik wel blij van complimentjes.

Oke hij is een beetje kort, maar er valt gewoon niet zo veel over te vertellen...
De opdracht: Geef jezelf en drie andere personen een complimentje!
Laat ook in de reacties achter welk compliment jij deze week of gewoon een andere keer hebt gekregen!
xx

Geen opmerkingen: