woensdag 6 januari 2016

Plog ❤5

We zitten alweer aan plog 5! Deze plog is van 30 december!

'S morgens heb ik eerst mijn plog nog even nagekeken en online gezet. Daarna heb ik gegeten, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt, omdat het gewoon altijd hetzelfde is als in elke plog, gewoon boterhammen.


 Daarna heb ik even mijn nieuwjaarsbrieven geschreven, want bij ons in de familie schrijven wij altijd nieuwjaarsbrieven voor de meters en peters. En dat had ik dus nog niet gedaan.






Daarna heb ik even een maskertje op gedaan, ik heb deze van de hema opgedaan en hij is wel fijn, maar het maakte mijn huid niet zo zacht als het vorige, maar het was wel oké.





Toen was het alweer tijd om te eten. Ik at een boterham met Nutella en een banaan.

 Dan zijn Lien en ik naar de stad gewandeld om een beetje te shoppen en wat bij te praten over de vakantie.





Eerst zijn we even naar de Inoo gegaan, we hebben daar niks gekocht, maar we hebben gewoon even rond gekeken.
 Dan zijn we naar de Di gegaan en daar heb ik ook niks gekocht, maar we hebben net als in de Inoo even rond gekeken.
Daarna zijn we naar Kruidvat gegaan en hier hebben we wel wat gekocht. Daarna zijn we nog naar de Claires gegaan en daar hebben we het meest gekocht, maar helaas heb ik daar geen foto gemaakt.
 Na het shoppen zijn we met de bus naar Lien haar huis gereden en hebben we "Lach je rijk" gespeeld.
Toen was het helaas al weer tijd om naar huis gegaan. We zijn met de auto gegaan, en het was echt super leuk met Lien en ik vond het jammer toen ik moest vertrekken.
 'S avonds hebben we spinazie gegeten met aardappels en nog iets van vlees, maar ik weet niet precies wat het was. Daarna ben ik nog even in bad gegaan, heb ik nog wat video's gekeken en toen ben ik gaan slapen.



Dit was de plog alweer. Laat even achter in de reacties wat jullie er van vonden. xx




Geen opmerkingen: