maandag 11 januari 2016

Mededelingen en updates

Heey,
Dit is misschien even een iets minder leuk artikel, maar zoals jullie misschien al hebben gezien is mijn blog een beetje aan het veranderen. Ik heb dus mijn achtergrond verandert.

Waarom?
Ik vond mijn achtergrond eigenlijk niet mooi, en deze vind ik wel mooi, dus daarom! En geef toe soms wat verandering is ook wel leuk ☺

Ik wil ook nog even wat vertellen over youtube en mijn blogplanning. Ik heb dus een youtube kanaal (xMylifeasMargotx) en daar plaats ik regelmatig een nieuwe video. Iets dat mij eerst heel erg tegenhield, was dat ik mijn blog niet wou verwaarlozen. Maar ik heb het nu dus en het gaat wel goed samen.

Dan over mijn blogplanning.
Ik plaats dus meestal 3 keer per week, het kan dat dit een keer meer gaat zijn of een keer minder...

Oke dit was ongeveer alles wat ik te vertellen had. Laat hieronder achter wat jullie van mijn nieuwe achtergrond vinden en welke videos en artikels jullie nog willen zien van mij!

Geen opmerkingen: