maandag 25 januari 2016

En nu ff serieus #2

Heey,
Ik weet het, het is al heel lang geleden dat ik een en nu ff serieus artikel heb geschreven, sorry. Ik heb al redelijk lang een vraag, maar ik had altijd een ander idee, dus het is er nooit van gekomen, maar nu eindelijk een en nu ff serieus #2!

Vraag: Hoe en waar begin je het beste een blog? (Deze persoon wou anoniem blijven)


Antwoord: Allereerst waar: Ik vind blogger of blogspot heel fijn, want ik werk er mee. Het is misschien niet het meest professionele programma, maar ik vind dat je er alles mee kunt doen, wat nodig is. Wordpress is ook heel fijn, maar het is wel een beetje ingewikkelder, dus ik raad aan om te beginnen met blogger en je kunt altijd nog overstappen naar iets anders.

Hoe: Denk er eerst goed over na, want sommige beginnen een blog, plaatsen op één dag vijf artikels en stoppen er dan mee. Plaats op de eerste dag gewoon één artikel en al heb je 1000 ideeën, spaar ze voor volgende dagen, want het is zonde om al je goede ideeën op te doen in één dag. De meeste programma's wijzen zichzelf wel uit, dus het zal je wel lukken!

Wil jij ook een vraag of probleem achterlaten? Zet erin of je anoniem wilt blijven of niet! Mail naar blog.girl2609@gmail.com

Laat in de reacties achter wat jullie ervan vonden en tot de volgende keer! xx

Geen opmerkingen: