vrijdag 29 januari 2016

100 weeks to hapinnes #5

Vandaag weer een artikel! Want dit moest vandaag online ne mijn plog was een beetje te laat.

Ik had al een tijdje niet meer afgesproken met een vriendin van mij, en dat hebben we woensdag nog is gedaan. Ik heb wel dingen over de foto gedaan, omdat zij en ik ook niet in beeld soort van willen komen (wat een zin, ik hoop dat jullie het begrijpen) Het was gewoon heel leuk om na lange tijd nog eens af te spreken. we hebben bijgekletst, gedanst en nog meer leuke dingen gedaan! Als je dit leest: Het was heel leuk! x

Oke het was een korte, maar hopelijk toch een leuke 100 weeks to hapinnes.
De opdracht: Spreek met iemand af waarmee je al lang niet hebt afgesproken. En laat in de reacties achter wat het leukste was wat jullie deze week hebben gedaan.
xx

Geen opmerkingen: