vrijdag 22 januari 2016

100 weeks to hapinnes #4

Heey!
Vandaag heb ik 100 week to hapinnes #4 alweer! En deze keer is het iets heel natuurlijks. Vrijdag en woensdag heeft het gesneeuwd. Vrijdag lag er echt wel veel sneeuw en vooral in de ochtend was het heel mooi. Toen ik wakker werd en ik zag de sneeuw, werd ik helemaal blij. Helaas begon het in de middag te regenen, waardoor het een natte pap en iedereen zijn voeten waren nat.

Op woensdag, begon het opeens uit het niets te sneeuwen en op die dag heb ik deze foto ook gemaakt, het is niet met een proffesionele camera gemaakt, maar gewoon met mijn telefoon voor op insta ant ik had er toen nog niet aan gedacht, want ik wacht meestal tot donderdag omdat er altijd nog iets kan gebeuren.

 De opdracht: Laat in de reacties achter wat jouw eerste reactie op de sneeuw was en zeg tegen iemand dat blij van hem of haar wordt.

Oke dit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Laat dus in de reacties achter wat jouw eerste reactie op de sneeuw was! xx

Geen opmerkingen: