vrijdag 15 januari 2016

100 weeks to hapinnes #3

Heey,
Ik heb lang nagedacht, want dit was eigenlijk echt een stomme week. Dus ik had twee mogelijkheden. Of ik ging iets verzinnen en doen alsof ik heel gelukkig was deze week of ik zou gewoon eerlijk zijn. Ik heb voor de tweede gekozen. 

Niet iedereen heeft elke week een perfect leven en daarom leek het me wel leuk om als ik echt niets vond zoals nu gewoon een beetje te vertellen wat er die week allemaal gebeurd was, zo kunnen jullie een beetje op de hoogte blijven van mijn leven.

Ik was van maandag tot woensdag ziek, dus dat is ook niet echt bepaald een geluksmoment. Dan woensdag tot donderdag heb ik ook echt gewoon niks gedaan, behalve naar school gegaan en al die dingen. Dan vrijdag was echt een rotdag, ik heb iets met mijn vinger gedaan en nu doet die echt veel pijn, en het was gewoon niet leuk. Ik ben blij dat deze week voorbij is.

Sorry voor dit artikel, maar ik vind dat ik wel eerlijk moet zijn op mijn blog. Laat even achter in de reacties wat jullie ervan vonden! xx

Geen opmerkingen: