woensdag 30 december 2015

Plog ❤4

Heey! Vandaag heb ik weer een plog! Als eerste wil ik al even zeggen dat er de komende drie weken een plog gaat komen, van drie dagen achter elkaar. Dus volgende week van 30 december, de week daarna van 31 december en de week daarna van 1 januari. Dus er komen nog veel leuke plogs aan! Deze plog heb ik gemaakt op Kerstmis! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

'S morgens heb ik mijn cadeautje ingepakt, want bij ons moesten alle kinderen voor elkaar iets knutselen, mijn cadeautje is dat bovenste balkvormig pakje.
 Daarna heb ik wat kerstkaarten geschreven (die ik nog steeds niet in de brievenbus heb gestoken) En ik vond deze echt te schattig, want er staat een beertje op en dat is gewoon schattig.





Dan hebben we gegeten en we aten gewoon boterhammen, zoals elke ochtend.

 Daarna heb ik mijn kleren aangedaan, ik had een rokje aan, met een truitje, niet echt heel bijzonder, ik wou liever gewoon een broek dragen, maar mijn mama wou dat ik dit droeg. Dus dat heb ik dan maar gedaan. Ik heb er ook nog schoenen bij aangedaan, maar op deze foto had ik die nog niet aan.




Toen zijn we vertrokken naar mijn oma en opa, van papa's kant. Wij vieren Kerstmis bij de oma en opa van papa's kant en met Nieuwjaar komt de familie van mama haar kant naar ons, dus dan is het altijd heel druk in ons huis, maar dat is ook wel gezellig.
Eerst hebben we aperitief gegeten, er waren toastjes met iets van vis erop en een drank die er uit ziet alsof er alcohol in zat, maar waar dat eigenlijk niet in zit. Ik heb geen aperitief gegeten, want ik had daar geen zin in en ik eet ook niet graag vis.

 Daarna  hebben we soep gegeten, ik weet niet welke het was, maar het was gewoon soep.
Dan hebben we als hoofdgerecht kroketjes met konijn en appelmoes gegeten. Ik heb alleen kroketjes en appelmoes gegeten, want ik eet geen konijn. Ik ben geen vegetariër, maar konijnen zijn mijn lievelingsdieren, die eet ik dus niet. De kroketjes waren wel heel
lekker!




Daarna hebben we cadeautjes gedaan, maar daar heb ik geen foto van gemaakt. Na de cadeautjes hebben we dessert gegeten, iedereen had iets gemaakt. Het was echt superlekker!
Daarna zijn we vertrokken, we waren ongeveer thuis om twintig na vijf. De reden dat we zo vroeg naar huis gingen is omdat we een hond hebben en die vind het niet leuk om de hele dag alleen te zitten. Daarom houden we bij zo'n gelegenheden daar altijd rekening mee.
Toen ik thuis kwam heb ik even wat YouTube video's gekeken, op de foto zie je een beeld uit de video van Masha, maar ik heb ook nog een paar andere video's gekeken. 
Daarna wou ik mezelf even verwennen, want op Kerstmis mag je ook wel eens iets voor jezelf doen. Ik had deze bruisbal vorig jaar gekregen, en ik vond het nu wel de goeie moment om hem te gebruiken. Helaas weet ik het merk niet, maar het was de geur melk en honing. Hij was echt overheerlijk!
 Raar genoeg werd het water groen van de bruisbal. Ik voelde wel echt verschil! Het water was superzacht en toen ik uit het water kwam was mijn huid ook echt zalig zacht!

Daarna heb ik even een maskertje opgedaan, want dat kan natuurlijk niet ontbreken op een verwen avondje! Dit was het dode zee mineralen maskertje van de Hema. Ik heb het in twee keer gebruikt, want er zat echt heel veel in! Na het maskertje ben ik gaan slapen, want ik was best moe. Dit was echt een supertoffe dag! Ik hoop dat jullie ook een leuke kerst hebben gehad!



Laat even achter in de reacties of je mijn plogs nog steeds leuk vind! En ik zat ook te twijfelen of ik een kersthaul zou doen, want ik heb niet echt iets gekregen dat met make-up te maken heeft. Dus laat ook even weten of jullie dat willen zien. xx

Geen opmerkingen: